Monday, June 19, 2017

SARIAGEGARD SEBAGAI AGEN HAPUS KANSER

APABILA SEL SIHAT.. KITA PUN SIHAT...




Tahukah anda , badan manusia tercipta dari gabungan berjuta sel induk baik yang membentukkan kita kepada kepada sesuatu yang cukup sifat.

Segala apa yang terdapat pada badan kita ( dari hujung rambut ke hujung kaki ) adalah terbentuk dari sel . Berbillion sel kita rosak dan mati setiap hari. Dengan adanya sel induk tubuh , ianya bertugas untuk mengantikan sel rosak tadi kepada sel baru.

MACAM MANA JIKA SEL INDUK TIDAK BERTUGAS ?

Pernah tengok kaki Penghidap kencing manis ?? Kakinya kelihatan menjadi hitam dan reput ? Ini disebabkan berlakunya kerosakkan pada sel.

MENGAPA SEL INDUK TIDAK BERTUGAS ?

Kita yang melemahkan proses baik pulih diri kita sendiri , ia berpunca dari pemakanan dan gaya hidup kita sendiri. Tidak mengamalkan senaman juga adalah punca badan kita rosak.

BAGAIMANA KANSER BERLAKU ?


Kanser terjadi disebabkan pembiakan sel rosak yang terlalu agrasif dan tidak terkawal. Ia mampu melemahkan sistem pertahanan badan serta membuat suatu pertumbuhan ( tumor ) Terbentuk tanpa sempadan. Lama kelamaaan ketumbuhan tersebuat akan menjadi besar dan semakin besar.

Sebagai contoh : Pesakit kanser mata !! Bermula dari hanya titik putih didalam mata hitam , sehingga membuatkan ketumbuhan tersebut membesar sehingga ia lebih besar dari kepala.!!

Ramai anggap , kanser hanya pada ketumbuhan sahaja. Dan akan berakhir apabila ketumbuhan itu dibuang.

Kanser merebak & berkembang didalam darah. Sebab itu , kita boleh semak samaada kita positif kanser atau tidak dengan hanya menjalani ujian darah. Jika positif , semakan lanjutan akan dijalankan.

Ketumbuhan ibarat rumah. Setelah membiak , ia juga akan merosakkan organ dalaman seperti hati , usus dan lain-lain. Setelah badan dirosakkan. Ini adalah punca kematian pesakit kanser.

SARI AGEGARD IKHTIAR KEARAH PENAWAR KANSER


DIDALAM SARI AGEGARD , Kami mengabungkan bebarapa eliment penting seperti :

1. Amygdalin B17
2. Antioksidan
3. Stem cell
4. Oksigen

Apakah itu :

1. Amygdalin B17

Bahan ini diambil dari sumber semulajadi . Amygdalin terbaik adalah dari biji Aprikot , biji Anggur & Prune . Letrail yang terdapat dari sumber itu membantu memerangi kanser secara alami.

2. Antioksidan

Bahan ini adalah anti-kanser terbaik , ia juga memerangi radikal bebas yang terkandung didalam sel. Apabila radikal didalam sel dikeluarkan , badan menjadi semakin segar dan sihat.

3. Stemcell

Stemcell didalam Apple dari Switzeland ini membantu tubuh sebagai nutrisi terbaik. Perkara ini terbukti !! banyak digunakan didalam produk yang meransang keremajaan serta kesihatan. Apabila ia diserap kepada sel induk. Sel tadi akan teransang agar membiak semula.

4. Oksigen
Kita tahu betapa pentingnya oksigen didalam badan. Ia bukan sekadar untuk membuatkan manusia kekal hidup. Tetapi ia juga menjadi penghantar nutrisi terbaik kepada sel. Sebab itu kita digalakkan bersenam untuk meningkatkan oksigen didalam badan kerana oksigen juga sangat membenci radikal rosak.

SARI AGEGARD SESUAI UNTUK MASALAH KESIHATAN ?

Ya , segala jenis masalah kesihatan boleh digunakan sebagai ikhtiar rawatan


Jika berminat sila hubungi :

Jeffri Nasir
Email : jeffrienasir@yahoo.com
H/P : 012-9244969 (call untuk maklumat lanjut)
Product Name : Sari Agegard



Harga Promosi : 
RM 130.00 (1 kotak) 
RM 260.00 (2 kotak) 
RM390.00 (3 kotak) 
RM 510.00 (4 kotak) 





DAPATKAN SARI AGEGARD MURAH DENGAN HARGA DISKAUN
 
Sari agegard Murah & Diskaun... Minat berniaga?... Bole maklumkan..



Call/Msg/Whatapps untuk ketahui diskaun terbaru - hanya dari kami!!!
 Payment Method : Bank Transfer (Maybank||CIMB||BANK ISLAM)

Call/Mesej atau Whatapps utk lebih promosi untuk pebelian kedua dan seterusnya!!!
**Stok terhad dan boleh buat tempahan awal mulai hari ini. 
SHAKER & PENGHANTARAN PERCUMA bg setiap pembelian.

No comments:

Post a Comment