Monday, June 19, 2017

6 TIPS MENENTANG KANSER & PENYAKIT KRONIK


1. ROHANI

Untuk memerangi masalah ini perkara utama yang perlu kuat adalah ROHANI kita sendiri. Apabila dalaman kita lemah , rasa down !! dan tertekan dengan masalah yang dihadapi..!! Sebenarnya kita sedang memberi ruang untuk masalah tersebut melemahkan sistem badan.

2. POSITIF

ALWAYS THINK POSITIF !!! Jangan hiraukan mainan di kepala anda tentang kematian. Kenapa perlu kita takut !! Kerana semua dari kita akan lalui juga nanti. Maka kita masih ada hak untuk berikhtiar.

3. UBAH GAYA HIDUP

Jika masih mampu.. kerap bersenam untuk membantu meningkatkan oksigen serta memerangi radikal didalam badan. Senaman juga adalah ikhtiar untuk kekal sihat.

4. JAGA PEMAKANAN

90% penyakit datang dari pemakanan kita , apabila kita tidak menjaga pemakanan , sukar untuk kita memerangi masalah tersebut. Berdisplin dalam pemakanan dan juga ambil makanan yang berkhasiat untuk membantu sistem badan kita sihat semula.

5. LAKUKAN RAWATAN

Jangan skip rawatan dan minta pendapat pakar.. Dan jalani juga semakan susulan untuk memastikan peningkatan kesihatan kita.

6. MENGAMALKAN NUTRISI UNTUK MEMBANTU SEL

Untuk mendapatkan tahap kesihatan terbaik , nutrisi juga penting sebagai BOOSTER sel badan. Mengamalkan ekstrak yang terbaik umpama membantu sel badan membebaskan radikal.


S.A.G MUSUH KANSER & KRONIK SEMULAJADI !!



Dalam Sari Agegard dilengkapi dengan ekstrak penting sebagai penawar kepada masalah Kronik & Kanser. Diantaranya :


1. Biji Aprikot , Biji Anggur & Prune

Bahan diatas dikelaskan sebagai herba. Dan ia berindak untuk memerangi masalah Kanser . Bahan ini telah digunakan diseluruh dunia. ” Laetrile ” yang terdapat dalam biji aprikot adalah ekstrak penting menentang pembiakan kanser secara semulajadi.

IA DIJAMIN SELAMAT DAN HALAL

2. Anti Oksidan

Bahan ini adalah penguat kepada ” Laetrile ” tadi. Antioksidan membantu menyegarkan serta membebaskan radikal bebas. Antioksidan sendiri adalah ekstrak anti kanser terbaik.

3. Stem Cell

Ramai yang tidak faham tentang fungsi Stemcell. Kelebihan stemcell sebenarnya adalah membuat sel baru didalam badan. Apabila sel baik lebih banyak daripada rosak. Kesihatan badan akan mula meningkat.

4. Oksigen

Oksigen sangat diperlukan didalam pergerakan engine manusia. 5 MINIT tiada oksigen , kita akan mati. Oksigen juga adalah sebagai penghantar nutrisi terbaik ke seluruh badan. Maka jika nutrisi baik tadi disalurkan kepada sel. Badan kita semakin kuat untuk memerangi masalah tersebut.





Jika berminat sila hubungi :

Jeffri Nasir
Email : jeffrienasir@yahoo.com
H/P : 012-9244969 (call untuk maklumat lanjut)
Product Name : Sari Agegard



Harga Promosi : 
RM 130.00 (1 kotak) 
RM 260.00 (2 kotak) 
RM390.00 (3 kotak) 
RM 510.00 (4 kotak) 

DAPATKAN SARI AGEGARD MURAH DENGAN HARGA DISKAUN

Sari agegard Murah & Diskaun... Minat berniaga?... Bole maklumkan..



Call/Msg/Whatapps untuk ketahui diskaun terbaru - hanya dari kami!!!
 Payment Method : Bank Transfer (Maybank||CIMB||BANK ISLAM)

Call/Mesej atau Whatapps utk lebih promosi untuk pebelian kedua dan seterusnya!!!
**Stok terhad dan boleh buat tempahan awal mulai hari ini. 
SHAKER & PENGHANTARAN PERCUMA bg setiap pembelian.

No comments:

Post a Comment